Українська > Актуальне > Публікація

Заклик до покаяння для польських єпископів і священиків (+відео)

Дата публікації:   2019-06-23
Автор:   ВВП

 

Заклик до покаяння для польських єпископів і священиків

 

Шановні польські єпископи і священики!

У Польщі був знятий документальний фільм про сексуальне насильство всередині Церкви. Вийшла на поверхню і провина Івана Павла II у приховуванні цих злочинів. Сучасна інвазія гомосексуалізму та зловживання всередині Церкви є плодом єресей і синкретизму. Про це свідчить Святе Письмо. Цитата з послання до Римлян (1,25-27): «Вони замінили Божу правду на неправду і честь віддавали і служили створінню радше, ніж Творцеві… За це ж і видав їх Бог пристрастям ганебним… Чоловіки, полишивши природні вживання з жінкою, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, чинячи ганьбу чоловіки на чоловіках». Коротко кажучи: єресі + неопоганство = гомосексуалізм.

ІІ Ватиканський Собор мовчав на єресі неомодернізму і таким чином фактично їх схвалив. Невдовзі вони проникли на всі теологічні факультети. Як свідчить Писання, «вони замінили Божу правду неправдою».

 

Nostra aetate (1965) і дух Асижу (1986, ….) відкрили поганству двері до Церкви. Святе Письмо свідчить: «Погани приносять жертви демонам, а не Богові» (1 Кор. 10,20). Святе Письмо також свідчить, що погани «честь віддавали і служили створінню радше, ніж Творцеві» (Рим. 1,25).

 

Плодом є Божа кара ‒ масове поширення гомосексуалізму в Церкві! Церковні провідники відкинули правдиве покаяння за гріхи проти Першої Заповіді, тобто за єресі та ідолопоклонство! Ця апостатична ієрархія є винною в тому, що священики, єпископи і кардинали схвалюють гомосексуалізм та сексуальні збочення і самі цим займаються.

 

На закінчення документального фільму поданий факт, що Іван Павло II не тільки мовчав на зловживання всередині Церкви, але навіть видав таємний декрет, яким зобов’язав єпископів не розголошувати про зловживання, здійснюване священиками чи єпископами! Цим він фактично підтримав масове поширення цієї духовної епідемії та антипокаяння в Церкві. Автори фільму запитують: як Іван Павло II міг бути проголошений святим?

 

Коли рік тому виступив архиєпископ Вігано з вимогою про відставку Франциска, то аргументував якраз цим серйозним фактом, що Франциск був ознайомлений зі злочинами гомосексуалізму та педофілії в Церкві на найвищих посадах і покривав їх.

 

Серйозні факти про провину Івана Павла II суперечать його канонізації і вказують на реальність його посмертної екскомуніки. Якщо цю реальність не брати до уваги, то в Церкві не може настати справжнє відродження. Так само мусять бути засуджені єресі II Ватиканського Собору разом з його ініціаторами Іваном XXIII і Павлом VI.

 

Кілька аргументів щодо недійсності канонізації Івана Павла ІІ:

 

1) Іван Павло II, ще будучи молодим теологом, видав єретичну книгу, яка була надрукована в Німеччині, а не в Польщі. Єресей, що містяться в книзі, він ніколи не відрікся.

 

2) Іван Павло II у своїй габілітаційній праці керувався філософією Макса Шеллера і феноменологією. У корені він був заражений духом, що суперечить правовірному вченню Церкви.

 

3) Іван Павло II повинен був усвідомлювати, що приймаючи папський уряд, він бере на себе відповідальність захищати передусім правовірне вчення проти єресей неомодернізму, які містяться в історично-критичному методі. Ці єресі у своїй суті заперечують Божество Христа, Його спасительну жертву на хресті, реальне та історичне воскресіння, Божественне натхнення Святого Письма. Своєю мовчанкою на єресі він став винний у масовому поширенні цієї згубної інфекції. Потім вона поширилась на всі теологічні факультети. Папа Гонорій, оскільки мовчав на єресь монотелітства, був посмертно виключений (екскомунікований) з Церкви як єретик. Набагато деструктивніший вплив на Церкву, ніж єресь монотелітства, мають єресі неомодернізму і синкретизму. Саме вони в період 26-річного понтифікату Івана Павла II досягли апогею, принісши плоди вигнання Святого Духа з Церкви і зараження гомосексуалізмом.

 

4) Іван Павло II був зобов’язаний, відразу ж на початку свого понтифікату виступити проти єресей ІІ Ватиканського Собору, зокрема, проти декрету Nostra aetate про т.зв. пошану до інших релігій і виправити це папським документом. Він зробив якраз навпаки. Конкретним жестом в Асижі у 1986 році втілив цю єресь до Церкви. Перед тим вся папська курія попереджала його, що йдеться про згубний синкретизм, який суперечить вченню Церкви. Він цілком усвідомлював, що цим жестом втілює єретичний духовний перелом! Таким чином жахливим способом він зловжив папським авторитетом. Дух Христа був замінений  духом антихриста! Синкретичний жест в Асижі був злочином проти Бога і проти Церкви. В Асижі, з пошани до поган, він наказав усунути з храмів хрести. Тоді погани осквернили храми своїми мантрами ‒ прикликанням  демонів. Буддисти навіть поставили на кивот Будду і поклонялися йому. З Далай-ламою та з іншими поганами Іван Павло II молився т.зв. до одного бога, якому поклоняються погани. Але цим молився до диявола.

 

5) Окрім Асижу, він вчинив ще й інші синкретичні жести. Наприклад, прийняв на чоло від індуїстьскої жриці знамення бога Шиви, а також дозволив себе увінчати ритуальним поганським вінком. Він з пошаною прийняв Далай-ламу, який вважає себе перевтіленим богом, а цим дав згубний прецедент до синкретизму. Іван Павло II не тільки винуватий у інвазії неопоганства на християнських територіях, але він також змінив мислення католиків. Вони прийняли синкретизм, наче б це було вчення Церкви. Це фактично зліквідувало справжню місію і відкрило двері до антимісії поганства. За цей духовний розклад він несе повну відповідальність.

Також через некритичну пошану до Ганді він спопуляризував цього батька Нью Ейдж.

Жестом цілування Корану дав велике згіршення, наче б наш Триєдиний Бог ‒ Отець, Син і Святий Дух, був тотожний ісламському Аллаху. Це єресь!

Те, що він написав різні ексгортації про католицьку мораль, не змінює того факту, що через єресі він фактично підготував ґрунт для поступової легалізації аморальності в Церкві. Без нього Франциск і німецькі єретичні теологи та єпископи на чолі з кардиналом Марксом сьогодні не могли б собі дозволити зловживати найвищими церковними посадами для ліквідації Божих законів.

 

6) Іван Павло II відкрив двері до Церкви антихристиянській організації масонів. Запроваджуючи новий Кодекс, він скасував покарання екскомуніки для масонів. Внаслідок цього у Ватикані запанував дух цієї напівтаємної організації.

 

7) Іван Павло II відкинув покаяння і залишився в цьому стані аж до смерті. Контемплятивні сестри-василіянки з Альбано (Італія) у 2003 році звернулися до нього через кард. Дзівіша з важливим листом. Вони просили  його, щоб на кінець свого життя публічно покаявся і признав, що на зустрічі в Асижі не йшлося про молитву за мир, але насправді про згубний синкретизм. Він відмовився зробити це публічне покаяння і помер у єресях. Про це може засвідчити і кард. Дзівіш.

 

8) Як щодо пошани Івана Павла II до Діви Марії згідно Гріньйона де Монтфорта і гасла «Totus Tuus»? Святий Гріньйон говорить про правдиву та фальшиву пошану до Діви Марії. Правдива проявляється в тому, що Її духовні сини і дочки передусім чинять правдиве покаяння. На жаль, Іван Павло II ні не проповідував, ні не був прикладом правдивого покаяння, але робив протилежне. Побожність без правдивого покаяння є принаймні сумнівною.

 

9) Апостольські подорожі Івана Павла II насправді не були ані апостольськими, ані євангелізаційними. Якщо б в його авторитеті та присутності проводив реєвангелізацію проповідник покаяння, то в країнах, куди він приїжджав, дійсно настало б духовне пробудження. Плідну місію, хоча й з набагато більшими перешкодами, проводить протестантський проповідник Бонке в Африці. Але Іван Павло II не ставив перед собою мету навернення і спасіння душ, бо мав духа синкретизму ‒ духа Асижу, який ліквідує справжню місію.

 

10) Тиск до беатифікації Івана Павла II був створений маніпуляційним гаслом «Santo subito». Світові мас-медіа і ті, хто через них формує суспільну думку, цілеспрямовано просовували канонізацію Івана Павла ІІ, а тим самим і канонізацію процесу апостазії в Церкві.

 

Дорогі поляки! Чи ви охочі розпочати відродження Церкви і сьогодні виступити за Господа Ісуса Христа, за Його Євангеліє і за спасіння своїх душ? Якщо так, то ви мусите відкинути всю єретичну течію, просунену до Церкви вашим земляком Каролем Войтилою. Не відкладайте і зробіть це, поки є час!

 

Висновок:

 

Польща з примасом Войцехом Полаком і єпископатом мусить покаятися! Інакше масовий відпад від Церкви не припиниться.

 

Шановний Войцех Полак! Чи ти усвідомлюєш, що як примас ти став відлякуючим прикладом церковного клерикала? Ти зловживаєш авторитетом Церкви для ліквідації течій відродження і для просування ісламізації та духа розкладу до Церкви і народу. Коли польський уряд відкинув квоти ЄС, а тим самим ісламізацію свого народу, то саме Ти далі просовував ісламізацію проти волі народу. Своїм мовчанням ти також схвалюєш щорічний гей-парад! Ти ніколи не закликав до всенародної маніфестації за захист сім’ї та дітей, які викрадаються ювенальною юстицією! Єретикам, таким як Кобилінський, ти не погрожуєш жодними санкціями. Але активних священиків, яким лежить на серці порятунок Церкви і народу від ісламізації, ти залякуєш карою суспендації! Горе тому, хто підтримає молитву вервиці за захист польських кордонів від ісламізації! Ти зловживаєш церковним авторитетом проти Бога, проти Церкви і проти народу! Це огидний і юдівський  клерикалізм! Крім того, це злочин державної зради.

 

Шановний Войцех Полак! Якщо не хочеш закінчити так, як апостол Юда, то мусиш публічно покаятися за злочини проти Христа і Його Містичного Тіла ‒ Церкви та польського народу. Відійди з посади і прийми справедливе покарання. Можливо, ти не віриш в пекло і навіть його не боїшся, але з духом фарисейства і апостазії ти вже однією ногою знаходишся в ньому.

 

Що стосується покривання педофілії, то і це ти маєш на сумлінні. Єпископ, який прикриває злочинну  педофілію, вчинив каригідний злочин співучасті і мав би бути справедливо покараний світським судом як співучасник, адже закони стосуються всіх громадян Польщі. Злочин є злочином і має бути справедливо покараний. Клірики не є винятком. Або, можливо, вони є якоюсь недоторканою злочинною кастою, яка може безкарно скоювати злочини?

 

Назріла ситуація, коли єпископи і священики сьогодні у своїх храмах мусять публічно визнати правовірне  вчення і відректися від сучасних єресей та єретичного духа. Віруючі, в інтересах власного спасіння, мусять вимагати від них цього кроку правдивого покаяння:

1) Чи відрікаєшся історично-критичного методу в теології, тобто неомодернізму і духа атеїзму, що є за ним?

Відповідь: (Відрікаюся)

2) Чи відрікаєшся духа, який є за декларацією «Nostra aetate» і т.зв. духа Асижу, який з неї виходить − духа антихриста?

Відповідь: (Відрікаюся)

 3) Чи відрікаєшся духа гендерної ідеології, що пропагує всі форми сексуальних збочень ЛГБТК?

Відповідь: (Відрікаюся)

4) Чи відрікаєшся духа сатанізму, який стоїть за викраданням і тиранією дітей механізмами ювенальної юстиції?

Відповідь: (Відрікаюся)

5) Чи відрікаєшся сатани і демонів, насамперед тих, які сьогодні діють через різні приховані форми магії, ворожіння і спіритизму (гомеопатія, акупунктура, гіпноз, ворожіння маятником…) і духа Нью Ейдж?

Відповідь: (Відрікаюся)

6) Чи відрікаєшся духа масонства та Нового Світового Порядку, який програмує моральний, духовний і фізичний автогеноцид твого народу і людства?

Відповідь: (Відрікаюся)

7) Чи віриш, що за тебе і за твої гріхи Господь Ісус Христос помер на хресті і третього дня воскрес із мертвих− реально та історично?

Відповідь: (Так, вірю)

8) Чи приймаєш Господа Ісуса за свого Спасителя і віддаєш Йому своє життя?

Відповідь: (Так)

9) Чи приймаєш заповіт із хреста, виражений словами Ісуса до учня: «Ось Мати твоя»?

Відповідь: (Так)

10) Чи приймаєш в повноті Святого Духа, щоб бути Христовим мартирем, як апостоли?

Відповідь: (Так)

 

Без цього кроку не настане духовне відродження ні в Польщі, ні в Церкві!

 

Шановні польські єпископи, Ви всі зобов’язані закликати священиків, щоб усунули зі своїх храмів статуї та образи Івана Павла ІІ, бо його канонізація є недійсною! Про це свідчать об’єктивні факти, а також те, що він був канонізований явним єретиком. Недійсність встановлює булла Павла IV Cum Ex Apostolatus Officio і Боже слово Гал. 1,8-9.

 

Чи і тепер клерикальний примас Полак буде суспендувати польських священиків за правдиве покаяння і прагнення врятувати польський народ?

 

+Ілля

Патріарх Візантійського Вселенського Патріархату
 

+ Методій, ЧСВВр          + Тимотей, ЧСВВр

єпископи-секретарі

 

4.06.2019

 

Завантажити: Заклик до покаяння для польських єпископів і священиків (4.06.2019)