Українська > Публікації УПГКЦ

Роздуми над Словом Життя Рим. 6,6

Дата публікації:   2018-09-22
Автор:   ВВП
Слово Боже говорить, що наш старий чоловік був розп'ятий з Христом, щоб було випорожнене (katargéthé) або паралізоване тіло гріха (soma hamartiás), тобто щоб родовище зла, старий чоловік в нас, був нечинний – розп'ятий, і Писання каже: це тому, щоб ми вже не були рабами (dúleuzin) гріха. Ми навіть не усідомлюємо, що ми раби гріха, що над нами є господар, який називається гріх, і який тримає нас в рабстві. Ми думаємо, що ми вільні, але це не так, ми раби гріха. Вільним є тільки той, хто є в єдності з Христом. Ісус здобув нам справжню свободу саме на хресті. І цю свободу ми можемо пережити, коли ми активно з’єднані з Христом. Якщо ми перебуваємо з Ним в єдності, то вже не діють закони гріха. В єдності з Христом є свобода. 



Роздуми над Словом Життя Рим. 6,4

Дата публікації:   2018-09-08
Автор:   ВВП
У цьому вірші наголошується на слово «поховані». Коли хтось похований, це означає, що перед тим настала абсолютна смерть. Тобто якщо ми актуально вірою з’єднані з Христовою смертю, тоді гріх в нас ‒ «стара людина», тобто родовище зла, є мертве, нечинне. І саме тепер відкривається друге таїнство, пов’язане з хрещенням: в нас починає діяти нове життя. Але це не ангельське життя, чи якесь наше фіктивне минуле життя. Це життя Боже, життя Ісуса Христа в нас! Через віру і єдність із смертю Христа ми даємо простір Богу, Ісусу Христу, щоб Він міг в нас жити. А це наша найбільша гідність!   



Роздуми над Словом Життя Рим. 6,3

Дата публікації:   2018-08-25
Автор:   ВВП
Тут підкреслено, що Ісус є чоловіком, тобто що Бог взяв на Себе нашу людську природу. Ісус є істинний Бог і істинний чоловік. Коли говориться про Ісуса, завжди мусимо знати, що Він є істинний Бог, Бог від Бога, Світло від Світла, роджений, нестворений. У той же час ми повинні знати, що Ісус є правдивим чоловіком, який за нас дійсно ‒ не уявно, але реально ‒ страждав і помер на хресті, і дійсно визволив нас та спас. Реальність гріха та зла ми бачимо ‒ вона проникає кожну людину. Але коли ми вірою з’єднаємося з Ісусом, Його ласка може діяти через нас. Так ми можемо проводити місію, в якій здобуваємо ласку навернення і спасіння для багатьох.



Роздуми над Словом Життя Рим. 5,18

Дата публікації:   2018-08-11
Автор:   ВВП
Тут знову наголошується, що один переступ Адама приніс засуд усім його нащадкам. Але, з іншого боку, один чин справедливості другого Адама, Ісуса Христа, приніс усім життєдайне оправдання. Однак тут існує одна проблема. Христос помер за всіх людей, але не всі будуть спасенні. Щоб спастися, вони мусять признати перед собою і Богом свій гріх та вірою прийняти життєдайне оправдання, дане нам через Ісусів чин справедливості.



Роздуми над Словом Життя Рим. 5,15

Дата публікації:   2018-07-28
Автор:   ВВП
«Та не так воно з провиною, як з даром ласки. Бо через переступ одного померло багато». Що стосується первородного гріха, то через те, що Адам не послухав Божого наказу, він відкрив себе і своє потомство на дію гріха. Цей духовний генетичний код покладів зла і брехні ми всі успадковуємо. Однак, це не означає, що ми всі будемо підлеглі вічній смерті. Бог змилосердився і дав нам Спасителя. Бог дав нам більше, ніж Адам зіпсував. Але мусимо вірою прийняти Христа і намагатися, з Божою ласкою, через покаяння постійно обновляти єдність з Ним та зберігати Божі заповіді. Тоді ми стаємо спадкоємцями Божого царства, Божими дітьми, і нас чекає вічне життя після смерті.



Роздуми над Словом Життя Гал. 5,16-17

Дата публікації:   2018-07-14
Автор:   ВВП
Протягом двох тижнів на молитві усвідомлюймо дилему, що тіло протирічить Духу. Тут чітко вказано, що ми повинні жити з сили Святого Духа, а тоді пожадливостей тіла не будемо чинити, тобто не станемо рабами людських пристрастей. Якщо ми живемо з сили Божого Духа, то не піддамося тому, до чого нас тягне тіло. Це означає, що коли гнів, нечистота, себежаль чи інший прояв тіла хоче опанувати твоїм духом, треба його радикально паралізувати − духовно відсікти таку думку чи почуття і відкинути від себе, або, як каже апостол Павло, поклади зла в нашому тілі мають бути духовно розп'яті, паралізовані, щоб не могли приносити і поширювати згубні плоди. Це є внутрішній акт самозречення та любові до Бога, до самого себе і до ближнього.



Роздуми над Словом Життя Гал. 4,18-19

Дата публікації:   2018-06-30
Автор:   ВВП
Апостол нагадує галатам їхню першу ревність, коли словом і могутніми ділами проповідував їм Ісуса. Їхня щирість була великою. Це були погани, які прийняли Боже життя. Апостол ревнує за одне − щоб християни доросли до зрілості, щоб насправді були вкорінені у Христі, і буквально каже, щоб вони були сформовані, тобто перетворені в Христа. І апостол за них не тільки молиться, не тільки дає їм поучення з Божого слова, але й сам духовно переживає цей процес зміни. Цей процес і біль апостол переживає аж до кінця свого життя.



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,26-27

Дата публікації:   2018-06-16
Автор:   ВВП
Усвідоммо, що через віру, а не через діла, ми є синами Божими в Христі Ісусі. Ми духовно перебуваємо в Ньому не лише через хрещення − як сказано, що коли ми у Христа христилися, то у Христа одягнулися. Але також через віру і Святі Тайни ми повинні усвідомлювати цю глибоку правду і черпати з неї силу для духовної боротьби та радості з того, що Ісус з нами, що ми є в Ньому, а Він в нас.



Роздуми над Словом Життя Рим. 5,9

Дата публікації:   2018-06-02
Автор:   ВВП
Зверніть увагу на слова «оправдані пролиттям Його (Ісусової) крові». Це означає, що ми прийняли на себе Ісусову праведність і через цю пролиту кров Бог вже не дивиться на нас, як на винних, оскільки за нашу провину і кожен наш гріх раз і назавжди заплатив на хресті Єдинородний Син, Ісус Христос. З нашого боку потрібно знову усвідомлювати спасительну віру, яка передбачає, що ми перед Богом і перед собою визнаємо свої гріхи, не приховуємо їх, а тоді з довірою звертаємося до Ісуса на хресті, коли під час молитовної зупинки повторюємо: «Ісусе, Ісусе, Ісусе, помилуй мене грішного!».



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,22

Дата публікації:   2018-05-19
Автор:   ВВП
Закон викриває наш гріх, але не визволяє нас від нього. Нас визволяє від нього віра в Ісуса Христа, тобто обітниця виконується на тих, які вірують в Ісуса Христа. Тому центр нашої віри і спасіння − це особисте відношення до Христа. Не йдеться про те, щоб виконувати якісь зовнішні обряди і приписи, а Христа поставити на друге або десяте місце. Христос повинен бути на першому місці! А це − через спасительну віру, бо наші гріхи змушують нас йти до джерела прощення, яким є Ісусів хрест.



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,18

Дата публікації:   2018-05-05
Автор:   ВВП
Апостол пояснює, що Аврааму Бог обіцяв спадщину з ласки через свою обітницю. А цю Божу спадщину ми отримуємо через віру в Христа. Ця віра очищує нас від гріха. Однак умова − признати собі гріх, вірити, що Ісус, Божий Син, помер за мої гріхи, та віддати Йому ці гріхи. Тоді ця віра діє так, що через неї Святий Дух дає нам все, що Христос зробив для нас. Але насамперед, ця віра з'єднує нас з самим Ісусом, який через віру перебуває у наших  серцях (Еф. 3,17). Тоді в годину смерті ця віра переходить в споглядання Бога у світлі слави.



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,13а

Дата публікації:   2018-04-21
Автор:   ВВП
Оправдання з гріхів відбувається через віру в Ісуса Христа. Чому? Бо Ісус добровільно взяв на себе прокляття, яке падає на кожного з нас за наші гріхи, щоб звільнити нас від цього прокляття, яке є плодом гріха, і щоб позбавити вічної смерті, яку спричинив гріх. Через віру в Христа кожен віруючий одержує прощення гріхів і спасіння, а також отримує обіцяного Духа.



Роздуми над Словом Життя 1Кор. 15,3-5

Дата публікації:   2018-04-09
Автор:   ВВП
Апостол Павло у посланні до Коринтян говорить про воскресіння з мертвих. Потім апостол вказує, що Ісус з’явився Петрові і дванадцятьом, та продовжує: «Опісля ж з'явився більш, як п'ятистам братів разом, більшість яких живе й досі, деякі ж померли». Традиція каже, що Ісус найперше з’явився Своїй Матері. Потім, в неділю воскресіння, Марії Магдалині, а тоді жінкам, Петрові, а після обіду − учням, які йшли в Емаус, а потім ще увечері апостолам, які зібралися в горниці. За тиждень Він знову з’явився апостолам, коли з ними вже був і апостол Тома. Потім апостоли йшли до Галилеї, а там Ісус з’явився їм біля Генезаретського озера. Це було рано вранці. При розмові Він звернувся особливо до апостола Петра, якому передав владу бути верховним пастирем Його стада. Згодом з’явився п'ятистам братам.



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,11

Дата публікації:   2018-03-24
Автор:   ВВП
Тут ясно сказано, що ніхто не буде оправданий законом, і підкреслюється, що праведний буде жити з віри. Оправдання ми осягаємо через віру − не своїми вчинками, але вірою, яка пов’язана з визнанням своїх провин перед Богом. Вірою ми з'єднуємося з Христовою смертю на хресті, тобто кожен особисто віримо Божому слову, що Ісус помер і за всі мої гріхи, а якщо ходжу у світлі, то Його кров очищує мене від кожного гріха (див. 1Ів. 1,7-9).



Роздуми над Словом Життя Гал. 3,8

Дата публікації:   2018-03-10
Автор:   ВВП
Тут сказано, що Писання передбачає те, що Бог оправдає поган вірою. Прикладом є сам Авраам, який був поганином, але повірив Богу, повірив у Його всемогутність, прийняв Бога як свого єдиного Господа та підпорядкував Йому своє життя. Він також прийняв як норму моральні закони, які Бог вклав у серце людини через совість. У цьому Авраам є прикладом для поган. Якщо вони матимуть віру Авраама, Бог їх оправдає. Це він обіцяв Авраамові, кажучи: «У тобі будуть  благословенні всі народи».




 |<     <<    1    2    3    4    5    6     >>      >|