Українська > Публікації УПГКЦ

Роздуми над Словом Життя 1Йо. 3,24

Дата публікації:   2019-07-13
Автор:   ВВП
«Хто Його заповіді зберігає, той і перебуває в Нім, а Він у ньому; і ми знаємо, що Він у нас перебуває, від Духа, що його Він дав нам»



Роздуми над Словом Життя 1Йо. 3,22

Дата публікації:   2019-06-29
Автор:   ВВП
У цьому слові життя наголошується, що ми одержимо те, чого просимо. Умовою для того, щоб наші прохання були вислухані, є зберігати Його заповіді і чинити те, що Йому вгодне.



Роздуми над Словом Життя Гал. 5,13-14

Дата публікації:   2019-06-15
Автор:   ВВП
Я хочу бути спасенний, я хочу мати вічне життя, хочу бути щасливим тут, на землі, і після смерті, а цього бажаю і моєму ближньому. Ісус навіть додає, що ми повинні мати таку любов, яку мав Він: «Любіть один одного, як Я вас полюбив». Ісус пожертвував за нас життям, а тому і ми маємо бути готовими пожертвувати навіть життям за спасіння інших, бо йдеться про вічність, про вічне життя. Це земне життя і так закінчиться смертю, а бути мучеником за Христа, за спасіння душ – це справжній героїзм і надзвичайна ласка. Отож егоїстичний страх потрібно вигнати досконалою любов'ю, тобто з’єднанням з Ісусовою любов'ю, прагненням спасіння душ!



Роздуми над Словом Життя Як. 2,21-22

Дата публікації:   2019-06-01
Автор:   ВВП
Якби ми стверджували, що між апостолом Павлом і апостолом Яковом існують протиріччя, та приписували Якову твердження, що людина спасається через вчинки, а не через віру, то це була б єресь. Людина спасається через віру, але повинна чинити діла віри, інакше втратить спасительну віру. Вона повинна жити вірою. Праведник живе вірою. Своїми власними ділами людина не спасеться, а крім того, вони просякнуті нашим егоїзмом і пошуком марної слави, навіть у побожності, як це бачимо у фарисеїв. Вони напоказ ходили в довгих шатах з широкими рукавами і любили, щоб люди називали їх «учителю». Саме за це докоряє їм Ісус і називає їх побіленими гробами. Врешті вони засудили Ісуса і розп’яли, бо не мали Духа правди, Духа Божого, і їхні вчинки та віра були мертвими.



Роздуми над Словом Життя Гал. 5,17-18

Дата публікації:   2019-05-18
Автор:   ВВП
Якщо ми ведені Духом Божим, то Закон більше не може нас судити, бо Дух Божий не веде нас до гріха. Навпаки, Він дає нам силу до боротьби. А якщо падаємо, Він дає нам силу відразу ж каятися, відразу вставати і далі боротися та не залишатися в розпачі чи в дусі зради своєї душі та Ісуса, який, щоб викупити нас, заплатив за нас Своєю смертю.



Роздуми над Словом Життя І Кор. 11,31-32

Дата публікації:   2019-05-04
Автор:   ВВП
Закон Божий святий. Ми визнаємо це, а все ж порушуємо його. Який вихід? Тільки один - покаяння. А в чому полягає покаяння? В тому, що я зізнаюсь перед собою у гріху. У Першому посланні до Коринтян написано: «Якби ми самі себе осуджували, то нас би не судили». Але з цим судом, з цією правильною самокритикою, ми не можемо залишитися на півдорозі. І Юда судив себе самого, але у відчаї закінчив як самогубець. Справжнє судження самого себе має бути пов'язане з вірою в те, що за мої гріхи заплатив Ісус Христос. Тобто я віддам свої гріхи Йому, під силу Його крові. А тоді здійснюється: «Якщо ми ходимо у світлі, кров Христа очищає нас від кожного гріха».



Роздуми над Словом Життя Рим. 7,16-17

Дата публікації:   2019-04-21
Автор:   ВВП
Апостол Павло показує, що якраз тому, що я не хочу зла, яке роблю, я згоджуюсь із Законом, що він добрий. Далі він вказує на корінь зла в мені, який впливає на мої почуття, розум та волю, і на те, що цим коренем зла є первородний гріх в мені. Тому ми повинні боротися з гріхом і не забувати про слова Христа: «Зречись себе, візьми свій хрест і йди за Мною», «вузька та дорога, що веде до життя» (Мт. 7,14).



Роздуми над Словом Життя Рим. 7,14-15

Дата публікації:   2019-04-06
Автор:   ВВП
Апостол Павло вказує тут на протиріччя, тобто на певну духовну шизофренію, яку спричинює первородних гріх в нас. Божий закон є святий, але кожен з нас перебуває під впливом тілесності і душевності. Як на тіло, так і на душу діє закон гріха. Але наш дух прагне Бога, однак він зв’язаний зіпсованою природою, яка тримає його, як у в'язниці. Кожен може переконатися в тому, що в нас діє закон гріха. Доказом є те, що ми хочемо робити добро, любимо добро, але незважаючи на це, робимо зло, яке ненавидимо і не хочемо. Тут існує закон гріха. Закон гріха триває, доки ми перебуваємо в цьому дочасному житті. Тому ми повинні ходити у вірі. Проте існує не тільки закон гріха, але й закон Духа, а він діє, коли ми в конкретних ситуаціях з’єднуємося з нашим Спасителем Ісусом Христом.



Додаток до попереднього Слова життя Рим. 7,5-6

Дата публікації:   2019-04-06
Автор:   ВВП
Реальність така, що навіть якщо ми навернулися і намагаємось наслідувати Христа, то все ж на нас далі діє сила первородного гріха, який є в нас. Його родовище є глибоко в нашій душі. Ми повинні віддавати його до Христової смерті, паралізувати його через віру. Це означає, що в даний момент цілковито віддамо себе Богу, тобто цілковито зречемося своєї волі, а одночасно вірою з'єднаємося з розп'ятим Христом. Таким чином родовище зла паралізоване і ми не можемо грішити. Але оскільки наше життя триває далі, то за деякий час знову приходить проба. На нас діє світ, диявол і родовище зла, тобто наша зіпсута природа. Вона хоче знову обманути нас, щоб ми повірили брехні, втратили з’єднання з Ісусом і почали робити добро у власній силі, без Бога.



Роздуми над Словом Життя Рим. 7,5-6

Дата публікації:   2019-03-23
Автор:   ВВП
Якщо людина відкидає Господа Ісуса як Спасителя і Того, хто звільняє з-під влади гріха, то в людині діють пристрасті, які Закон не перемагає, а, навпаки, розбуджує. Так що Закон є неефективний у боротьбі з пристрастями. Він правдиво називає зло злом і брехню брехнею, а також вказує на покарання, але не дає сили. Пристрасті, які породжує гріх в нас, приносять плоди смерті.  



Роздуми над Словом Життя Рим. 7,4

Дата публікації:   2019-03-09
Автор:   ВВП
У попередніх 1-3 віршах є порівняння про жінку і двох чоловіків. Перший представляє Божий закон, який є справедливий і досконалий. Другий чоловік представляє Христа. Якщо жінка поєднана з першим, то до неї лише ставляться вимоги, але цей досконалий чоловік – Закон – навіть пальцем не поворухне, щоб допомогти їй виконати ці вимоги. Вона прагне вийти заміж за того іншого, але не може позбутися першого. Він не збирається вмирати, а тому мусить вмерти сама жінка. Далі сказано, що ми повинні приносити плоди Богу, але умова – щоб ми віддали себе іншому, Тому, Хто воскрес із мертвих, тобто Ісусові. Тоді принесемо рясні плоди. Ісус сказав: «Без Мене нічого не можете робити» (Ів. 15).



Роздуми над словом життя Рим. 7,3

Дата публікації:   2019-02-23
Автор:   ВВП
Божественна мета нашого включення в Христа не була негативною, але прекрасною і позитивною ‒ «щоб належали іншому» (Рим. 7,4). Смерть розірвала старий подружній зв’язок і жінка, яка була в розпачі від постійних вимог колишнього чоловіка, який навіть пальцем не поворухнув, щоб допомогти їй їх виконати, тепер вільна і може вийти заміж за другого чоловіка, який дає їй силу виконати все, що від неї вимагає. А який результат цього нового зв’язку? «Принесення плоду Богу» (7,4). Через Христа нерозважна і грішна жінка померла, але будучи з’єднана з Ним у смерті, стає з’єднана з Ним і в воскресінні, та в силі воскреслого життя приносить плоди Богу. Воскресле життя Господа Ісуса в ній дає їй силу виконувати усі вимоги святості, які Бог покладає на неї. Закон Божий не є скасований, він досконало виконаний, бо воскреслий Господь тепер живе Своїм життям в ній, а Його життя завжди подобається Отцю.



Роздуми над словом життя Рим. 7,1-2

Дата публікації:   2019-02-10
Автор:   ВВП
Найперше звернемо увагу на 1-4 стихи 7 глави, де апостол Павло вказує на наше звільнення від закону. Тут є одна жінка і два чоловіки. Перший чоловік ‒ це закон, другий чоловік ‒ це Христос, а жінкою є ти. Закон багато вимагає, але не пропонує допомоги для виконання вимог. Господь Ісус також вимагає багато, і навіть ще більше, але те, чого від нас вимагає, одночасно в нас і виконує. Закон має свої вимоги, і не допоможе нам їх виконати. Христос також ставить нам свої вимоги, але Сам виконує в нас усе, що від нас вимагає. Не дивно, що жінка прагне звільнитися від першого чоловіка, щоб могти вийти заміж за іншого. Але її єдина надія криється в смерті першого чоловіка. Однак він міцно тримається життя. Закон існуватиме всю вічність. Якщо закон ніколи не мине, то як я можу бути поєднаний з Христом? Як я можу вийти заміж за другого чоловіка, якщо перший відмовляється померти? Є тільки один вихід. Якщо він не хоче померти, то помру я, а тоді подружжя розв’язане. Це Божий спосіб, як звільнити нас від закону.



Роздуми над Словом Життя Рим. 6,23

Дата публікації:   2019-01-26
Автор:   ВВП
«Відплата за гріх – смерть, вічна смерть, вічне пекло». Це справедливий вирок над гріхом, який є бунтом проти Бога і послухом дияволу. Корінь гріха в нас несе отруйні плоди, якими ми завдаємо шкоди собі та іншим і виступаємо проти Бога. Тому ми повинні знати і знову собі нагадувати, що вихід – спасіння від вічної смерті, є тільки в Ісусі, який є Божим Сином і став людиною тільки задля нас, щоб визволити нас від гріха.Усвідом, що поки ти в часі, то маєш шанс йти з вироком смерті під Ісусів хрест. Тут через віру, яка знову ж таки діє тільки в часі твого життєвого випробування, ти маєш виняткову можливість скасувати весь смертний вирок, бо смерть за гріх взяв за тебе Господь Ісус. Він справедливо заплатив своєю смертю на хресті. Коли вірою приймеш Ісуса, то дістаєш дар – вічне життя.



Роздуми над Словом Життя Рим. 6,22

Дата публікації:   2019-01-12
Автор:   ВВП
Умовою звільнення від гріха є те, що ми стаємо слугами Бога. З одного боку, існує реальність рабства гріху. Це означає, що навіть якщо людина хоче вийти з рабства власними силами, це неможливо. З цього виду рабства людина не може звільнитися ‒ ні власною силою, ні будь-якою іншою, а тільки Божою силою. Її ж Бог дає при одній умові ‒ що людина цілковито віддасть себе Богові. Це означає, що приймає Його заповіді і дає себе вести Божим Духом ‒ вже не духом світу та духом брехні. Але це звільнення має основну умову ‒ втратити свою душу за Христа і Євангеліє (Мр. 8,35).   




 |<     <<    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13     >>      >|