Чи священик Т.Галік є єретиком? /частина 5/

Дата публікації:   2016-02-10
Автор:   ВВП

 

Чи священик Т.Галік є єретиком?

(частина 5)


Продовження аналізу богословсько-літературної діяльності Т.Галіка:

 

5. Метод неособистого підходу до віри

Т.Галік пише: «Мене згіршує христологічна єресь цього фільму («Страсті Христові» М. Гібсона), в якому діло спасіння нашого Господа подається як людське героїчне досягнення – Ісус тут гарно, по-американськи, зображений як чемпіон, як професіонал у перенесенні терпінь, який на рингу з дияволом, бувши тисячу разів у нокауті, знову встане – і врешті по заслузі зійде на сходинку переможця…» («Ніч сповідника», 2006, ст.174).

 

Це вершина богохульства – порівнювати Христове спасительне страждання зі садомазохізмом і називати Спасителя чемпіоном і професіоналом у перенесенні терпінь.

 

Один приклад: В час ІІ Світової війни таємна група цивільних громадян бореться за визволення. Гестапо уже натрапило на їхній слід, одного з них ув’язнює і допитує. Обіцяє звільнення, а тим більше нагороду, якщо видасть керівника групи. Він знає, що коли видасть, то його спіймають і замучать, тому за жодну ціну не хоче сказати його ім’я. Биттям і муками гестапівці хочуть змусити його до зради. Копають його, відбивають нирки, вибивають зуби, око, б’ють аж до крові, і мучать так довго, що при цьому він помирає. Ці терпіння і смерть він переніс з любові до свого приятеля. Коли ж про все це дізнається керівник групи, його наповнить любов і вдячність до приятеля, який зберіг йому життя. Тоді аж до кінця життя, коли сам або хтось інший згадає ім’я його мертвого приятеля, він виявлятиме зовнішню пошану, що буде супроводжуватись хвилюванням в голосі, а часто і сльозами в очах. Він ніколи б не сказав про свого приятеля, що це був професіонал у перенесенні болю і чемпіон, який був тисячу разів у нокауті від неприятеля.

 

Підхід католицького священика Т.Галіка до терпіння і смерті Того, хто з любові помер за нього на хресті, межує з демонічним цинізмом.

Коментувати Ісусові страсті, смерть і воскресіння як драму на одну чи дві дії також є знаком безсердечності. Цей підхід є плодом буддійських медитацій і «просвічення» в духовному житті католицького священика. Подібний цинізм і втрата розумного мислення та совісті опанує кожного, хто відкриється цьому духу, якого вносить проф. Т.Галік.

 

З відкритого листа Галікового опонента: «Шановний отче Галіку, я реагую на ваш лист, в якому ви звинувачуєте пана Р.У. в брехні і карному вчинку обмови... Але ваша характеристика священика Дона Ґоббі і його Руху як психопатичного також не свідчить про толерантність, якою ви розмахуєтесь в інших випадках... У ваших книгах і статтях пишете про слиняві традиційні видання, про аятолів на Католицькому теологічному факультеті (КТФ), фундаменталістів, внутрішньо незрілих людей..., однак ніколи у ваших працях я не читав, в чому є суть спасіння – що Ісус Христос є ЄДИНИМ Спасителем... Ви з насмішкою сказали про Катерину Еммеріх, що вона хворіла перверсійною фантазією, а про фільм М.Ґібсона «Страсті Христові» – що це садомазохістичний кітч...».

На це Галік відповів: «Подумайте, чи ви не є жертвою промивання мізків” через видання типу “Світло”»(29.01.2008).

 

Учень Галіка пише на сайті Christnet: «Можна бути християнином, а водночас медитувати з буддистами, пропагувати йогу або практикувати дзен-буддизм. І навіть якщо по суті вони не взивають Бога, принцип однаковий. Будда, Ісус, Крішна... – все-одно через кого людина спасеться...». Такі та інші єресі без коментарів подає Галіковий сайт Christnet, який «служить» християнській інтелігенції в Чехії.

 

Галік висміює Катерину Еммеріх, яка мала стигми і є автором книги «Сумні страсті Ісуса Христа», ніби вона хворілаперверсійними фантазіями. Це є груба брехня і груба зневага особи, яка в Католицькій Церкві вважається моральним і духовним авторитетом.

 

Що стосується фільму Ґібсона, то нікому, крім Галіка, не спало на думку поєднувати з садомазохізмом зображені тут страждання і смерть Господа нашого Ісуса Христа. Галік богохулить і нав’язує людям своє збочене мислення. Цим він мабуть хоче добитися того, щоб християни вже не роздумували про Христові страждання (під час Хресної дороги чи страсних таїнств вервиці). Це роздумування веде до правдивого покаяння, до серйозного замислення над власною смертю, Божим судом і вічністю. Воно також формує правдиве відношення до Христа і веде до конкретного наслідування Його у своєму приватному житті. Грубим висміюванням і богохульством Галік вибиває з мислення християн цю спадщину наших побожних християнських предків. Мабуть, йому йдеться і про усунення символу хреста з наших помешкань і з нашого особистого життя. Галік пропагує гей-парад з його садомазохістами, які щороку в Празі на алегоричних возах презентують своє сексуальне збочення. Чому він не назве термінами «садомазохізм» або «перверсія» цей дійсно психопатичний і декадентський рух? Він, навпаки, підтримує гомосексуалізм, транссексуалізм і садомазохізм.

 

Крім того Галік інтенсивно пропагує ісламізацію чеського народу. Чому не перестерігає перед садизмом, зв'язаним з ісламом? Він мовчить на ритуальне відрізання голів 21 християнину в Єгипті у 2015 році, що було знято і оприлюднено. Також було оприлюднено аналогічне вбивство мучеників в Ефіопії та Лівії, здійснене того ж року. Під час ритуальної страти християн в Сомалі на відео можна побачити, як бризкає кров, а при тому чути фанатичне рецитування Корану. Чому Галік не скаже радикального слова проти цього ісламського релігійного тероризму? Він демагогічно стверджує, що в Корані треба бачити це «мудре і красиве». Однак 24% Корану стосуються джихаду, отож йдеться про накази відрізання голів, пальців рук і ніг, що досі практикується, але це Галік затято приховує.

 

Що стосується садомазохізму, то чому Галік зі своїми аятолами не опублікував на своєму сайті свідчення про навернення буддиста С.М. зі Словаччини? С.М., який як буддист медитував у Тибеті, свідчать, що суть однієї з форм буддійської медитації – це кілька тисяч разів на день в думках кидати демонам по кусках своє тіло, включаючи внутрішні органи. На буддійських кладовищах трупів не хоронять, а розсікають і розкидають. Чи це не є садомазохізм? Над чим медитують Галікові католико-буддисти в крипті храму святого Спасителя, прагнучи дійти до просвічення? Мабуть, вони ще не дійшли до цього вищого рівня, бо поки що це був би великий шок. Крипта і храм служать не Богу і народу, але є розсадниками єресей і вогнищем ненависті проти правовірних християн і щирих патріотів.

 

Галік декілька разів був головним супроводжуючим тибетського далай-лами в Чехії, який вважає себе 14-им перевтіленням тибетського божества, тобто перевтіленим богом. Справжнє Христове Божество Галік ставить під сумнів і заперечує, але псевдобожество далай-лами, поряд зі своїм божеством, з пошаною толерує. Чому Галік не скаже, що до недавнього часу в Тибеті існувала кара смерті за проповідування християнства? Твердження, що Христос, Будда і Крішна є одним – це груба брехня і єресь, яка заперечує основи християнства.

 

Теологія Галіка є не тільки єретичною, але й слинявою і садомазохістичною. Не рух Ґоббі, але гностичний рух Галіка є психопатичним. Ми не хочемо судити, до кого відноситься вислів про аятолів: чи до КТФ, чи до гностичної секти Галіка. Катерина Еммеріх не хворіла переверсійними фантазіями. На них, мабуть, хворіє гуру Галік під час своїх гностично-єретичних медитацій. Фільм Гібсона «Страсті Христові» не є садомазохістичним кітчем. Ним є алегоричні вози на гей-параді, який Галік енергійно пропагує. Мізки не вимиває журнал типу «Світло», але Галікові єретичні слиняві і сопливі видання.

 

Ображати нашого Господа Ісуса Христа терміном «чемпіон з терпінь» є грубим богохульством. Навіть в часи комунізму ідеологи марксизму не дозволили собі так зневажати Ісуса Христа і правовірне християнство, як це вже 26 років робить Галік, який при тому публічно виступає як церковний авторитет. Якщо комуністичний режим висміював християнство, то ніхто не сприймав це серйозно.

 

На противагу цьому, Галік, шанувальник Ніцше, як справжній криптофашист, медитуючи у своїй крипті, просякнутій далай-ламою, вимагає, щоб його не лише сприймали серйозно, але ще й до того обожнювали як гуру made in EU.

 

Тому кожен щирий католик і християнин, а також і щирий атеїст повинен знати, що Галік не є правовірним теологом, але є архиєретиком.


+ Методій, ЧСВВр               + Тимотей, ЧСВВр
єпископи-секретарі Візантійського Вселенського Патріархату



27.1.2016


Завантажити: Чи священик Т.Галік є єретиком? /частина 5/ (27.01.2016)