- Публікації УПГКЦ
- Монстрпроцес проти нас
- Прохання про монастир sui iuris і наслідки
- Наслідки оприлюднення єпископських свячень
- Злочин у Стрию
- Ліквідація контемплятивного монастиря св. пр. Іллї
- Листи щодо законів України
- Криза в церкві
- ІКТ
- Фальшива пошана до поганства
- Сучасні єресі в Церкві
- Правдива і фальшива духовність
- Заклики до покаяння
- Заклики до визнання віри
- Екскомуніки та анатеми
- Плоди апостазії - педофільні злочини
- Масонство
- Листи єпископам
- Послух
- Дух руху Фоколяре
- Харизматичний рух
- Діагноз стану Церкви
- Криза в УГКЦ
- Єресі Гузара
- Правдива і фальшива духовність
- ІКТ
- Фальшива пошана до поганства
- Заклики до покаяння
- Заклики до визнання віри
- Листи єпископам
- Екскомуніки та анатеми
- Погляд на РІСУ, УКУ, деп. інф. УГКЦ
- З історії
- Пропозиції обнови
- Вибір нових єпископів
- Інші
- Реформа
- Pascendi Dominici gregis
- Реформа священичої формації
- Реформа монашества
- Обнова Церкви
- Церковне право
- Єдність християн
- Життя святих
- Суть християнства
- Перша заповідь - окультизм
- Духовний бій
- Внутрішня молитва
- Архів новин
- Свідчення живої віри

Українська > Публікації УПГКЦ > Публікація
Роздуми над Словом Життя Гал. 3,2-3
Дата публікації: 2018-02-10Автор: ВВП
Роздуми над Словом Життя Гал. 3,2-3
«Одне лиш хочу від вас знати: Чи ви прийняли Духа завдяки ділам закону,
чи тому, що повірили проповіді? Невже бо ви такі безглузді?
Почавши Духом, завершуєте тепер тілом?»
Третя глава послання до Галатів починається словами: «О нерозумні галати! Хто вас звів – вас, перед очима в яких був зображений Ісус Христос розп’ятий? ». А потім слідує 2 вірш: «Одне лиш хочу від вас знати: Чи ви прийняли Духа завдяки ділам закону, чи тому, що повірили проповіді?»
У другій главі апостол вказує на те, що ми оправдуємося не ділами закону, але вірою в Христа (Гал. 2,16), а якщо б хтось хотів осягнути оправдання законом, то смерть Христа була б даремною (вірш 21). Отож для оправдання потрібна віра в Христа Ісуса. А тепер апостол каже, що ця віра в Христа необхідна також для того, щоб людина прийняла в повноті Божого Духа – так, як Його прийняли апостоли в день П’ятидесятниці. Він пояснює, що Божого Духа не приймуть завдяки ділам закону, але знову ж таки – тільки через віру в Ісуса. У третьому вірші апостол пише: «Невже бо ви такі безглузді? Почавши Духом, завершуєте тепер тілом?». Як розуміти слова «завершуєте тілом»? Коли людина прийме Божого Духа, то з первісною ревністю прикладає всі зусилля для того, щоб жити з відношення до Бога, щоб жити з віри, тобто, як каже Боже слово, жити духом. Але згодом не має витривалості, щоб бути відданою та наслідувати Христа і егоїстично хоче реалізувати свою волю. Або ж в ній переважить фарисейство і в духовній гордості вона вже вважає себе за «щось». Починає Духом, а кінчає тілесним мисленням.
У 5 главі апостол каже, що тіло виступає проти Духа: «Знову кажу: Духом ходіть і пожадливостей тіла не будете чинити; бо тіло бажає противного Духові, а Дух – противного тілу. Вони суперечать одне одному, так що ви не можете робити того, що хотіли б. А коли Дух вас водить, то ви вже не під законом. Учинки ж тіла явні: розпуста, нечистота, розгнузданість, ідолослужба, чари, ворогування, свари, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі, заздрість, пияцтво, гульня і таке інше, про що я вас попереджаю, як я вже й раніше казав, що ті, що таке чинять, царства Божого не успадкують. А плід Духа: любов, радість, мир, довготерпіння, лагідність, доброта, вірність, тихість, здержливість. На тих то нема закону» (Гал. 5,16-23).
Завантажити: Роздуми над Словом Життя Гал. 3,2-3